.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...
هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه امکانات خود وارد میدان انتخابات شوند تا انتخابات خوبی برگزار شود قطعا نتایج را تحت تاثیر قرار می‌دهند و من نیز کمک خواهم کرد تا انتخابات سالمی داشته باشیم تا کشور از این نگرانی‌ها عبور کند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید سعی کنیم با رفتار خود انسجام و اتحاد را تقویت کنیم زیرا دعوا و نزاع سبب می‌شود تا نیروهای خود را مانند فلسطین در درگیری‌ها تلف کنیم و اختلافات اگر تشدید شود، مهار آن از دست انسان‌ها بیرون می‌رود. ما باید خیلی مراقب باشیم تا کشور تعادل خود را حفظ کند.

هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که «باید صبر کرد و مایوس نشد» اظهار كرد: ما در هر شرایطی پس از پیروزی انقلاب همه متفق بودیم و اگر اختلافاتی است شما به خاطر خدا، کشور و انقلاب خسته نشوید.

وی تاکید کرد: من نگرانی‌های شما را درک می‌کنم و تا حدود زیادی در آن سهیم هستم و البته ملاحظاتی نیز وجود دارد. ما هم‌اکنون با چالش‌های جهانی مواجهیم که از نوع جدیدی است، و دشمنان جدی داریم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد : تلاش سیاسی و اجتماعی خود را انجام دهید خداوند هم کمک می‌کند.

وی یادآور شد: تلاش برای دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌‌ای از زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری نیز وجود داشت، ما در زمان خود به آژانس رفتیم و دفاع تخصصی کردیم، هیاهو نکردیم. آن‌چه آنان می‌گویند، درست نیست؛ چراكه ما به دنبال مسائل نظامی نیستیم.

وی هم‌چنین یادآور شد: در زمان جنگ از سلاح‌های شیمیایی علیه ما استفاده شد ولی ما استفاده از این‌گونه سلاح‌ها را منع کرده بودیم و آنان می‌دانند که ما از لحاظ اعتقادی اهل سلاح هسته‌‌ای نیستیم و امروز به کار بردن سلاح شیمیایی برای کشورها به معنای انهدام همه چیز است. با توجه به این‌که همه این مسائل را می‌دانند ولی باز هم برای ایران پرونده‌سازی می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در جمع دانشگاهیان گیلان تاکید کرد وضعیت بیكاری افراد تحصیل كرده‌ از مشكلات جامعه است و دانشگاه می‌تواند با ارتباط برقرار كردن با بانك‌ها زمینه ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان را فراهم كند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 3 رشت، دانش، دین و فرهنگ را سرمایه بشری دانست و افزود: باید این دانش را از محیط دانشگاهی و تاریخ به جامعه تحویل دهیم.

وی ایجاد دانشگاه آزاد را یك ضرورت دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یك جرقه خدایی بود كه در آن زمان به فكر مسئولان افتاد و استقبال امام از این برنامه كار را آسان كرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: اكنون دانشگاه آزاد یك میلیون و 350 هزار دانشجو تحت پوشش دارد كه همانند ستارگان درخشان در جامعه پخش هستند و در تاریخ به صورت جاودان ماندگارند و كسانی كه بعد از این خواهند آمد جزو خانواده بزرگ دانشگاه هستند.

وی گفت: دانشگاه آزاد از لحاظ كمیت بزرگترین واحد دانشگاهی در دنیا است. كشور ما در شرایطی است كه دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند گام‌های مؤثری بردارد مضاف براین كه با افزایش ظرفیت دانشجویی و پذیرش اساتید فراوان مشكل جامعه را حل كردیم كه اگر این كار نمی‌شد بحران به وجود می‌آمد و اگر چه مردم بحران را مهار می‌كردند، ولی اتلاف این منابع انسانی و هدر دادن استعدادها بزرگترین ظلم تاریخی بود.

وی گفت: این مجموعه بزرگ بهترین سرمایه و اقیانوس بیكران است. وی در ادامه افزود: هیئت امنای دانشگاه آزاد تصمیم گرفت با بالا بردن اختیارات مناطق و واحدهای بزرگ تصمیم گیری را به خودشان واگذار كند.

هاشمی گفت: ما باید مقاطع تحصیلی بالا را تقویت كنیم و این نیاز جامعه به مقاطع عالی را جوابگو باشیم.

وی در بحث بیكاری جوانان اظهار داشت: متأسفانه بیكاری در تحصیل كرده‌ها زیاد است و این یكی از مشكلات جامعه است كه دانشگاه آزاد می‌تواند با ارتباط برقرار كردن با بانك‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان را فراهم كند.

وی خاطر نشان كرد: ما در مقطع تاریخی نتیجه گرفتن از ربع قرن مجاهدت علمی و موجودیتی مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

در این مراسم از سوی كانون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت لوح تقدیر به هاشمی اهدا شد. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از دانشكده كشاورزی رشت بازدید كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 تير 1386
( هرچند می دانم شمال نیوز هم اجازه پخش این نظر را از پدر خوانده(بازتاب) ندارد و آنها هم ریزه خواری بیش نیستند) ولی آقای رفسنجانی سالمترین انتخابات برگزار شده همین انتخابات ریاست جمهوری نهم بوده و در آن برخلاف انتخابات ریاست جمهوری ششم که در آن آقای توکلی رقیب اصلی شما بود و صندوق صندوق آرا مناطقی که آرا اکثریت آرا تاثیر گذاربودند باطل یا به رود خانه ریخته می شدند، انتخابات نا سالم بود اینها را برای کسانی بگو که در اکثریت انتخابات از اعضاء صندوق نبوده باشند.
نا شناس 20 تير 1386
نشون دادید خیلی بی اراده اید در اداره سایت: چرا از انعکاس واقعیات کشور در دوران مدیریت ایشان واهمه دارید نکنه همانطوریکه می گویند.... اجازه پخش مطالب علیه ....به شما نمی دهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.316 seconds.